Puh.. fart och fläkt

Puh vilket fläng det har varit på oss idag.. Jag har släpat med min kära man på stans alla second hand butiker, även den (den enda jag vet om iaf) i timrå. köpte en snygg stor röd väska och en liten söt Burberry inspirerad sak. kan inte sätta ett konkret namn på vad det egentligen är.. men vi kallar den väska, kan hända att det mer är en sminkväska/necessär haha.. söt iaf

I vilket fall, bilder kommer..

Vi har handlat mat, och varit ute på OnOff och kikat på bärbara datorer som vi kan skriva upp på önskelistan. jag har nog hittat min Mcdreamy nu iaf. en 17tums läckerbit från Acer. känner att jag vill ha en stor och fet bärbar eftersom jag inte har någon stationär dator längre och i framtiden är min förhoppning att jag ska köpa en riktig systemkamera och då vill jag ha en bra, stor dator som jag kan fippla med alla mina bilder. N däremot letar efter motsattsen, en liten bärbar som är bra när de gäller filmer och musik.

efter maten ska vi gå ut i guds fria natur och sparka på löv, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback