rubriklöst inlägg

Det kan omöjligt ha undgått någon att jag slutar tidigt idag. Extrem lycka! Som jag behövde det här alltså.. nu väntar två och en halv dag med vila. Så sjukt sköööööönt!

---

Vet inte vad jag ska ha på mig på middagen ikväll. ska leta i garderoben och se vad som gömmer sig där. vill ha någon klänning och mina bruna stövlar. behöver köpa ett par nya höststövlar också! älskar mina gamla men dom börjar sjunga på sista versen. 

Varför blev det här också en sån dyr månad? mina vinterdäck som min kära vän Carro beställt åt mig har förresten också kommit dag, BRA! ..och dom ska bl.a betalas (inte lika BRA!)

jaja, plikten kallar

Kommentarer
Postat av: Caroline

tack så mycket :) ha en bra helg, kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0233eddf2b32dffea15cb 2007-10-12 19:42:43 -->