.. som en robot

Men god jävla morgon på er hörrni!
Tröttast i hela universum. sen en vecka tillbaka har jag känt mig som en robot! utan känslor, utan glädje, utan sömn. Ja en robot helt enkelt! det enda jag har behövt är ett schema eller någon som dirigerar mig så jag har något att gå, och rättat mig efter. Ja! det är lika tragiskt som det låter.

jag har så mycket sömn att ta igen så snart stupar jag. hur får ni andra tiden att räcka till?

Nu ska jag äta upp sista biten av min makrill-macka (det är godare än vad det låter) sen ska jag sätta mig ner på mitt vardagsrumsgolv och föna mitt hår. jag skulle till och med kunnat sova på vårt badrumtgolv inatt för så rent hade N gjort där inne.. man har ju tur!

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback