Sug på den här du!

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Nej
2. Är du lycklig? Att jag är!
3. Är du uttråkad? INej, varför?
4. Är du ledsen? Alla dagar kan inte vara underbara
5. Är du italienare? Haha nä, vad kom den frågan ifrån?
6. Är du gravid? Ibland undrar man
7. Är du full? Ja helt galet full just nu, det är ju tisdag! Svaret är nej. 
8. Är du en cooling? Cool är mitt andra namn
9. Är du från Irland? Haha det här blir ju bara värre och värre.. 
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta?Ja, nyblivet gifta

Åtta saker om ditt kärleksliv
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?Helt klart.
2. Har du nånsin blivit sårad? Det har vi väl alla, över smågrejer.. Men inget allvarligt, det vill jag itne påstå
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger under natten innan du somnade? Ja, är det sällsynt eller?
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Ja, ung och blyg har man väl varit. men allt hade sin charm
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Jarå, varje dag lilla vän..
6. Har du haft en hemlig beundrare? En hemlig? hur hemligt är det om jag skulle veta om det?
7. Är du kär? Absolut
8. Vill du gifta dig i framtiden? Ja 

10 saker två alternativ
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katter eller hundar? Katt
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Bästa vänner
5. TV eller Internet? TV
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Jag väljer båda
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej, men jag drömde om att få göra det när jag var liten
3. Gjort nåt du ångrar? Ja
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, inte än
5. Ljugit för någon du tycker om? Vita lögner 
6. Ätit en hel tårta? Räknar kladdkaka? Gillar inte tårta
7. Gjort bort dig offentligt? Jo jag tror ofta att jag inte hörs
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej det har aldrig lockat! Allt har sin tid..
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja gud ja!
10. Velat försvinna? Många gånger

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till min pojkvän
2. Telefonsamtalet du fick? Mamma
3. Personen du va med? Niklas
4. Roligaste grejen som hänt? Jag börjar 11 imorgon - sovmorgon
5. Personen du sms:ade? Ida
3. Du va i en bil med? Jag har bara åkt själv idag
4. Gick på bio med? Gud va länge sen jag var på bio.. det här måste jag ändra på
5. Va och shoppade med? Niklas
6. Du kysste? Min bara min gobit
7. Du skrev till på myspace? har inte myspace..
8. Du kommenterade? Emelie, tog även listan från hennes sida, hih
9. Du tillbringade natten med? Min älskling
10. Du kramade? Min älskling igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback