Tiden och mitt liv i resumé

Nu har jag skrivit en inköpslista så allt är så gott som planerat inför Söndag!
Är det inte fler än jag som tycker att Oktober månad har gått helt sjukt snabbt? September med för den delen. Det är helt sjukt vilken blixtfart livet tar sig friheten till.. På måndag fyller jag 20! Det känns som att jag fyllde 18 igår.. Allt går så snabbt, jag önskar att jag kunde spla tillbaka tiden och få vara 18 igen. Då kändes allting fortfarande ganska bekymmerlöst..

Nu ska jag spana på tv.nu och se vad som börjar klockan 22 sen ska jag duscha innan det blir dags att krypa ner i sängen med min gobit. Ha en fortsatt fin kväll ungdomar!


Kommentarer
Postat av: emelieu

Hoppas du har en bra kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02348ddf2b32dffea16cb 2007-10-23 21:56:13 -->