tvätten måste också göras..

Vi var ner i tvättstugan igår för att boka tid, och där klockan 10 låg ett tomrum och väntade på oss.. synd att det var just klockan 10 bara för vi är så jääävla trötta.. typ enda lediga dagen den här veckan känns det som. det är långt till söndag och då kommer man förmodligen att vara bakis dessutom..

här ska i alla fall tvättas sängkläder, arbetskläder, dusch handukar, vanliga handdukar och lite annat smått och gott.. det är lika bra att sätta igång!

jag känner mig förkyld idag.. näsan har spelat mig ett spratt ända sen jag klev upp.. orkar verkligen inte bli sjuk nu. har varken tid eller råd! vi ska förmodligen ta oss en sväng om på ikea lite senare, vi måste kika ut en ny tvbänk om allt går igenom med N drömtv. inte mig emot att skaffa större tv i alla fall :)

nej, nu var det ju tvätten som gällde.. cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback