Tydligen var filmen slut nu!

Haha Ooops.. den var tydligen slut nu! Inte enligt mina "beräkningar" men. Trodde att han skulle träffa Sienna på slutet och inse att han gick miste om för mycket när hon gav sig av..

Aaaja.. Jag har sprungit lite till och från tvn så jag ska inte påstå att jag har hängt med på allt.. bloggen har dessutom lockat en aning för mkt. sitter och surfar runt på internet för att hitta lite hjälp med designen. Det är bara några ynka grejer jag vill bättre på, förövrigt är jag nöjd med min bloggs utseende.

Gud vad snabbt klockan har gått ikväll. Klockan är redan 23.11 tur och framförallt skönt att jag börjar 11.30 imorgon annars hade det blivit ännu en suddig morgon. Inatt kommer jag att få min skönhetssömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback