dagen i all sin ära.


Nu har jag sett ett och samma program hela 3ggr. "Ensam mamma söker" har sänt samma program tre gånger, varför? ska dom inte få hitta sin drömprins nångång? :) min drömprins är i alla fall i "nacksta och dricker vin" för tillfället vilket man skulle kunna ifrågasätta hahahahahahaha.. en grogg var tydligen på väg i stundens nu också när han ringde. jaja i alla fall, jag hade planerat in annat så jag kunde inte följa med, men jag uppskattar omtanken att han frågade iaf! (dom har välkommen hem fest för en kompis som levt goa dagar utomlands en tid..)

Jag kom i alla fall nyss hem. Direkt efter jobbet bjöd jag förbi mamma och pappa för en kik i badrummet. först förstog dom inte vad dom skulle kolla efter, ska man ta det som en pik? haha sen sken det upp för dom.. dom tyckte iaf att de blev jättefint! föräldrar i ett nötskal :) jag vet inte om "jättefint" är det perfekta ordet, kanske snarare kul eller lite småtufft sådär! hih..

Kort därefter bokade jag tvättstuga på Onsdag, blir till att göra lite nytta innan fikan med Elin. ser fram emot det! (inte tvätten) Därefter åkte jag i alla fall hem till Carro.. hennes familjemedlemmar var bruna och fina eftesemestrar hit och dit medans Carro var mörkhårig, lite ovant. men jag vet att hon fortfarand är blond i hjärtat och det känns tryggt ;) Vi var ute och gick i över en timme och pratade om ALLT! vi har alltid mycket att lära av varann.. du är toppen gumman..

Nu ska jag avrunda och lyssna på Ola och Molly för 5:e gången ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback