en höstdag i all sin charm

Vilken strålande dag på alla sätt och vis. kände mig lite småsnuvig i morse, vore ju dumt att få bli helt frisk tänker näsan. duschar, försöker få lite lockar i håret men dom trollar vinden bort snabbade än snabbt. tar pärlan för att hämta upp Tanya. det blev väldigt mycket kärlek, kramar och nostalgi. vi åkte ner på stan. jag shoppade mer än beräknat: 3st väskor, 1 svart hörtjacka ala H&M (som jag i allra högsta grad kommer vara långt ifrån ensam om.. Sändy var min inspirationskälla, kunde inte låta bli) och en ljusgrå kofta från BikBok. bilder kommer

i alla fall! dagen på stan var helt uunderbar. humöret, vädret ja allt. sällskapet framförallt. vi ses så sällan! jag berättar vår livshistoria när mer tid finns. vi satt i timtal på waynes och pratade om ALLT i alla fall. mycket skratt, en liten tår givetvis och allt från viktigt till oviktigt. inte en tyst minut, inte en tyst sekund. ÅH JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN!

Nu ska jag inte städa. nej! fast nog skulle det behövas alltid. orkar inte. vill inte förstöra den här strålande dagen med något så tråkigt som att städa. det får bli imorgon. det måste bli imorgon. det är min sista ledig dag för veckan. ska umgås med tanya imorgon förmiddag och carro på eftermiddag. carro kanske vill hjälpa till? haha nej jag du slipper :)

nu blir det ombyte, eller modevisning me mina nya kläder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback