ett två tre fyra

Jag har insett att det blir en relativt tuff vecka. jag har hundra saker att hinne med att desto fler att träffa. har lyckats proppa schemat fullt redan igårkväll, så nu har jag det jag gör ända fram till fredagnatt :)

Nyduschad, ska snart placera rumpan på vardagsrumsgolvet och föna håret. tänkte låta N sova en stund till. därefter blir det väl jättestressigt i vanlig ordning! jag har alltid gott om tid i början. hinner ta allt i stilla tempo, blogga lite, dansa lite till radion och VIPPS! så är klockan jättemycket och det är dags att springa till bilen..

allt har väl sin charm trots allt!

Jag hoppas att det blir en bra dag på jobbet. en snabb sådan!

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Ha! Nu är det uppdaterat! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
]]> 199128;4ff02334ddf2b32dffea14ef 2007-09-24 08:39:40 -->