happyface

JAG ÄR LEDIG HELA HELGEN!
det ska bli så fruktansvärt skönt. jag ska skämma bort mig själv totalt! det är jag värd när jag mår som jag gör känner jag. redan igårkväll fick jag huvudvärk och idag var det värre. huvudvärken hade väl i själva verket gett med sig lite men det onda har istället satt sig i bihålorna.. halsen krånglar och jag tror att jag börjar bli lite mer snuvig än tidigare.

Det här innebär att helgens planer blivit inställda. om jag går ut i helgen kommer jag säkerligen att vara sjuk på måndag och det vill jag inte.

Dagen gick jättesnabbt, inte konstigt när man slutar 15.00 istället för 19.30 som man är van vid. i alla fall så var vår personalchef på besök vilket var både kul och givande. vi pratade på om allt möjligt från trivsel till löner. han tog sig tid att lyssna och han tog till sig av vad som sades. han känns passande för hans yrke. jag känner att jag fick säga mitt och fick svar på min frågor och funderingar.

Vi har även haft Cissi, en dekoratör hos oss nästan hela veckan som har stylat hela vårt skyltfönster. det ser riktigt bra ut! säga vad man vill om Zara men vi har ju lätt snyggaste skyltförnstret i stan, alltid! idag skulle hon i alla fall ta farväl och styra färden hem till stockholm.

Bland det roligaste med hela arbetsdagen var i alla fall att jag ska få lära mig kassan!! :) det är liite special på Zara. det är nämligen inte alla som får utbildning i kassan eftersom vi har fast kassapersonal. men snart är jag minst sagt en liten allt-i-allo! jättekul. jag är glad att Zara (Olsson) valt bl.a. mig. Soffe ska också få visa sina talanger på andra sidan kassan :)

Humöret är bra, nu ska jag bara kurera mig så är allt finnemang!

Kommentarer
Postat av: Carvan

Du kommer passa finfint bakom kassan vannen ;)

Postat av: Kim

Carvan: Tack sötnos! det hoppas jag också. känns jätteroligt att lära sig.

2007-09-21 @ 19:00:03
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02333ddf2b32dffea14cf 2007-09-21 18:42:09 <![CDATA[happyface]]> /2007/september/happyface2007-09-21-1.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff02333ddf2b32dffea14cf 2007-09-21 19:00:03
-->