i love you niklas

Jag har världens bästa pojkvän. när jag kom hem från jobbet ikväll kom jag även hem till ett findukat bord! N hade lagat tacos åt oss och gjort så fint.. i kylen hade han förberett efterrätten så jag fick sitta snällt på stolen så jag inte kunde tjuvkika (ja, jag erkänner.. jag försökte!) han hade gjort sig till såå.. jag blev helt varmt i hjärtat! jag älskar känslan att vara älskad. älskad av någon som jag älskar tillbaka!

nu ikväll ska vi bara mysa i soffan. vi är trötta båda två så vi somnar nog ovaggade ikväll. känns jätteskönt att bara vara hemma och gosa när jag ändå jobbar imorgon. om vädret är hyggligt imorgon blir det en sen kvällspromenad med Marie och på Måndag ska jag träffa Ida. myyysigt!

tacos      coctail     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback