imorgon är det fredag, whey

Är det fler än jag som känner igen Marie Picasso? Hon var ju med i Big Brother för några år sedan för er som känner igen men inte kunnat placera henne (eller har hon berättat det i tv?) vi missade i alla fall halva idol för att vi höll på att pyssla med annat i lägenheten. Niklas har tagit hit sitt surround system ikväll så vi har börjat koppla in det lite smått. det är lite mer smidigt än det jag har haft tidigare! Nu sitter vi ihopkrupna i soffan och dricker varmt te, jag med honung för att lindra min onda hals, och så äter vi färskt gott bröd som niklas handlat. en riktigt mysig torsdagskväll. nu ska vi se CSI miami.

Imorgon är det fredag, vilket innebär kort arbetsdag och en ledig helg att se fram emot. heelt fantastiskt!! jag längtar så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback