kräftskiva, den bästa någonsin

NU kommer en resumé av gårdagen!
Först jobbade jag hela dagen och sen var det bara att lägga i turbon och snabba sig att göra sig i ordning. turbon var lite ur form för det tog lite längre tid än beräknat menmen, fint folk kommer sent, är det inte så man säger :) far agerade taxi så vi svängde förbi stan och plockade upp Sofia med vän. Väl hos Sändy var bordet dukat och drinkarna hade redan börjat blandats.

Vi åt goda pajer och kräftor tills vi var proppmätta hela bunten. när spriten börjat flöda var det dags för lek! Sändy får ju lätt MVG i att stå för underhållningen iaf. ni kan boka henne genom mig (dyrt) yaoo ;) hih.. först ut var "introtävling" jag och Soffe var i ett lag eftersom Sändy skötte musiken. Vi vann inte, vi kom inte ens tvåa.. hm, men man kan väl inte vara bäst på allt alla gånger eller hur då? :)

sen.. sen.. sen, det roligaste av allt SINGSTAR!! så jävla roligt. om jag hade fått välja i stundens hetta hade jag nog inte delat med mig med micken över huvudtaget hih.. sjukt roligt var det i alla fall. roligaste förfesten på myyycket länge.

Väl på krogen hägrade stadshuset. jag hade riktigt kul även fast det inte blev så långvarigt eftersom vi kom ner på stan sent och dom stängde redan klockan 2. vad är det för fasoner? när man väl kommit igång lixom ;) Emma bjössa på godaste drinken "Hallongrej" eller vad va det du sa? Kvällen slutade i en taxi med Niklas på väg hem med varsin subwaymacka. jag somnade som en liten baby när macken låg där den skulle och jag lagt huvudet på kudden.

en riktigt najsig kväll, tack  & bock!

Pics.

 


Önskar att jag kunde/visst hur man lägger in ljud för då hade ni fått höra hur fint vi sjöng i karaoketaxin på väg ner på stan. det var grejer det :) Mer karaokebilar till folket

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Det vser ut som om ni hade en väääldigt trevlig kväll! ;)

Postat av: Kim

jaa, det var minst sagt en toppenkväll :)

2007-09-10 @ 20:38:33
URL: http://girlylicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0232fddf2b32dffea1477 2007-09-10 09:38:44 <![CDATA[kräftskiva, den bästa någonsin]]> /2007/september/kraftskiva-den-basta-nagonsin.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff0232fddf2b32dffea1477 2007-09-10 20:38:33
-->