mitt schema, enjoy

Imorgon jobbar jag min 7e dag på rad. det hör inte till vanligheten så jag skulle vilja inflika att jag varit duktig. eller kanske uthållig! idag hade jag chansen att gå hem klockan 17, både jag och sofia fick frågan men jag valde att stanna och plocka ut min timmar vid ett senare tillfälle men imorgonbitti ska jag ta ut 1h 15min så jag får lite sovmorgon i alla fall. börjar 10.45 skönt!

På Fredag är jag alla fall ledig. Niklas har pratat om att bjuda ut mig på middag hihi.. förmodligen på lördag efter jobbet. skulle vara jättemysigt. vi får se vad vi bestämmer oss för. vi har ju (nästan) en hel helg framför oss. jag tror det blir en luugn och vit helg för mig efter lite övervägande. bortsett från ett två eller några fler glas vin möjligtvis :) jag jobbar lördag men söndag är jag ledig igen, sköna grejer. jag behöver det. hur var det Emma sa; Man är ju inte 18 längre haha. sant

jag känner inte att jag har något mer smaskigt att dela med mig av. förstår att mina arbetstider roar de flesta (nej ingen ironi alls.. nej) vem vill inte veta när jag infinner mig på jobbet lixom! nej nu får det vara nog. fingrarna skriver och hjärnan har tackat och sagt godnatt för ikväll..

Sändy, Fuck Facebook!!!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback