mjukiskläder, de e sköna grejer det

Av med arbetskläderna - på med myskläderna!
Det har varit en turbulent dag på jobbet idag. antingen har det varit jättemkt folk eller bara några få. en väldigt ojämn genomströmning hela dagen tycker jag. Värst av allt var nog att jag i all hast glömde mobilen hemma imorse. När jag kom hem hade jag fått 8 sms av bl.a en orolig pappa, älsklingen, sara och mamma.. inte mig emot. jag gillar sms. lite roligare när man kan läsa dom på en gång dock..

Nu är Sara på väg till mig. vi lär ju se idol och bara surra på.

Det blev visst en liten Marie också för hon ringde precis och ville joina. kuul!! :) vilken uppiggande onsdag, precis vad jag behöver.. nu är det bara 1,5 dag kvar tills jag har ledig helg. lycka! jag tror att jag ska vara en flitig myra och storstäda hela lägenheten på fredag eftersom jag kommer hem så tidigt faktiskt. då har jag ändå hela kvällen på mig att hitta på annat skoj!

På lördag är det i alla fall utgång me Emma som gäller. vi ska vara hemma hos mig innan, äta middag och mysa på sen blir det drink, efter drink, efter drink, efter drink..etc :) härliga tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback