myskväll med massa gotta

mumm-mumms i magen. efter jobbet gick jag och niklas förbi Coffe House och köpte med oss varsin salami & fetaost sallad, så sjuukt gott. så synd att kärringen på andra sidan kassan inte vet vad ordet trevlig betyder. hon kan inte ha alla hästar i stallet! CH är lika känd för sin sallad som för sin otrevliga (inte alla) personal. tråkigt!

Gott var det i alla fall. Nu funderar vi på att ta pärlan ner på stan och hyra film. vi gör den avancerade vägen. hyr film på "hemmakväll" och köper godis på videomix för det är helt klart bästa godiset i stan. men om man hyr film på hemmakväll får man ha filmen (oavsett nyhet) en hel vecka vilket är väldigt praktiskt om man te.x somnar efter halva..

Om jag får bestämma blir det lite glass till det också. det är ju lördag! med tanke på hur jag har ätit den här veckan har nog veckans alla dagar varit  lördagar men imorgon (sällan jag  skjuter upp allting till "imorgon" haaaah) blir det andra bullar. ingen som vill ställa upp och bilda en pakt med mig? måste få någon ordning på det här, men inte förräns imorgon :)

adios amigos.

Kommentarer
Postat av: Kamilla

Jag ställer upp!!!! Men inte förräns imorrn, för ikväll ska det smaskas marängsvisch?!
Kram på dej gumsen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Kram på dej gumsen!]]> 199128;4ff02330ddf2b32dffea149d 2007-09-15 21:01:12 -->