ovanligt med stress i mitt liv? näääeee

vissa mornar är helt förjävliga! jag var heeelt groggy imorse. förstog inte vad det var när väckarklockan lät, när jag väl insett vad det var och det innebär att jag ska vakna så hittar jag inte skiten.. snoozar! 10 min.. 20 min.. 30 FAN! blev en snooz för länge det! snabbare än blixten in i duschen, svär!

ut. ingen frukost i kylskåpet! äter 4 (!? varför) hårdbrödsmackor istället.. bästa bantningsmetoden gott folk, prova! nu är de makeup på menyn.. blir till att skrapa rutorna på bilen idag också, uff! ska åka hem till mamma och pappa för att hämta vinterjackan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Feliccia

Tjoho, ja det där blev lite stressigt.. Här skiner solen fortfarande. Mycket skönt, tihi..
Prova att snooza liiite kortare nästa gång så hinner du kanske ;)
Ha en bra dag, KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Prova att snooza liiite kortare nästa gång så hinner du kanske ;)
Ha en bra dag, KRAM!]]> 199128;4ff02336ddf2b32dffea1525 2007-09-29 08:50:08 -->