snabba ryck.. hey hey

men alltid denna stress.. haha och det bästa av allt, jag lär mig aldrig! om ni vill lära er hur man prioriterar fel saker kan ni gå kurs hos mig :) just nu sitter jag i köket och bloggar eftersom jag måste passa maten som puttrar på spisen. vattnet till pastan har resan kokat över en gång och min sås har jag fått exprimentera med för den smakar inte som den brukar. ja gud! man taget vad man haver! lunchen idag blir pasta med kycklingbitar och champinjonsås.. slurrpp

är lite lack, fick pisslön! vet itne vad det beror på. antningen har det väl blivit något fel!? eller så vill jag ha en förklaring på var de försvunna tusenlapparna tagit vägen :S jag fick alltså tusenlappar mindre än vad jag är van vid. inet vad jag hade hoppats!

Nu har jag 20min (egentligen bara 10min) på mig att försöka göra något åt mitt affro här. sminka mig, packa väskan, få upp niklas ur sängen, springa till bilen, hitta parkeringsplats (hårdvaluta) som ni hör. jag har INTE tid att sitta här :)

fort ska det gå!
pussis


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag fick också fel lön. Som vanligt. Suck

2007-09-25 @ 09:01:38
Postat av: Kim

Emma: Ja måttligt less. min kanske stämmer trots allt, hade glömt bort min extra semestervecka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02334ddf2b32dffea14f5 2007-09-25 09:01:38 <![CDATA[snabba ryck.. hey hey]]> /2007/september/snabba-ryck-hey-hey.html http://girlylicious.blogg.se
199128;4ff02334ddf2b32dffea14f5 2007-09-26 17:49:03
-->