sömnlös natt och lite tvättstuga på det

Jag är på dåligt humör idag såhär på morgonkvisten. jag har knappt sovit något på hela natten. Först kunde jag inte somna bara för att Niklas somnade först (en dålig vana sen lååååångt tillbaka haha) sen låg jag och snurrade, gjorde förmodligen varvrekord, tills Niklas vaknade och höll om mig. ja då gick det bra, ett tag i alla fall. hmm..

Jag somnade efter mycket om och men någongång på morgonkvisten men vad händer då? JO DÅ KOMMER SOPBILEN OCH DE PASSAR NATURLIGTVIS PÅ ATT TA MED SIG ALLA TOMFLASKOR OCKSÅ. snälla människor, låt mig sova. eller kom åtminstone senare än 7.30 nångång. gaaaaaaah

Nu sitter jag vi datorn och Niklas drömmar vidare, orättvis. snart blir det iaf tvättstugan. jag tycker dom är lite väl avancerade, det finns så många knappar och program men jag fixar biffen. om inte annat får jag väl underkläder i storlek barnstorlek haha..

Hoppas ni sov gott inatt i alla fall :)


Kommentarer
Postat av: ICIA

sov inte heller så bra inatt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0232eddf2b32dffea1455 2007-09-05 09:35:05 -->