Into the wild


Nu har vi precis sett klart filmen into the wild..

Den var inte som jag hade tänkt mig. Inte det minsta faktiskt men jag är ändå glad att vi såg klart den. Den berättar en historia och är verklighetsbaserad. Sånt facinerar alltid mig, när man vet att det i grunden är verklighet. Jag blev inspirerad att se den när jag såg Oprah för en tid sedan.

Nu sitter vi här hela tysta. Det finns inte så mycket att säga helt enkelt. filmen tog alla ord ur en. en film om att leva livet på ett annat sätt. En film med en syn på livet från ett annat perspektiv..


Kommentarer
Postat av: Romanique

Jag hörde också om den filmen på Oprah, och blev jättesugen på att se den! Det visas just nu på Draken på SF!! :)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Puss]]> 199128;4ff023b0ddf2b32dffea2151 2008-04-13 10:15:36 -->