Recension av min nya Dior foundation

Jag tänkte berätta lite kort om min nya fountadtion från Dior.
Jag tycker helt klart att den var över förväntan. Jag är väldigt kräsen när det gäller foundations. Jag vill att de ska vara lätta i konsistensen även fast de ska vara heltäckande. Jag blev först lite skeptisk för jag tyckte att den hade en väldigt stark doft. En doft av alkohol. Men så fort jag fått den i ansiktet kände man ingenting längre..

Jag blev jättenöjd med resultat. Den hade en bra täckförmåga och den har verkligen suttit hela dagen. Jag har samlat på mig några foundationsfavoriter under åren men jag tror nog inte att någon har suttit så bra som den här efter så många timmar. Ofta tycker jag att man känner sig lite grå och glåmig mot dagens slut men med den här känns maken fortfarande fräsch..

Jag rekomenderar varmt Diorskin forever till alla foundationsälskare där ute. Det som är tråkigt med den är att den är så dyr (ca. 375kr) Men ibland kostar det att vara fin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback