Spårlöst försvunnen.. eller dataproblem

Sött att ni efterlyser mig :)
Jag strejkar en smula för tillfället.. Min dator muppar sig totalt och det är HELA tiden. Jag kan inte skriva en fullständig mening utan att markören hoppar runt som besatt och väljer att fortsätta mina meningar på hopplösa ställen. Jag fortsätter strejken tills min pappa masar sig hit och fixar dumburken! GAH!

Skrev jättelångt igår.. Jag gjorde dessutom Shoebox utmaning men vad tror ni händer? Jomen helvetet bryter lös och allt jag skrivit raderas. Ja ibland är datorer fantastiska uppfinningar! NOT

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Inte kul alls, hoppas det löser sig snart tjejen!!
Ha en bra kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Ha en bra kväll!]]> 199128;4ff023afddf2b32dffea2143 2008-04-11 22:52:24 -->