Toppen shopping

Jag har fyndat både det ena och det andra idag..
Jag och mor, mest mor, har rensat garderoberna (varför drar jag ens in mig i det här. all ära till mamma) och fyllde 2 stora säckar.. där hjälpte jag i alla fall till! Vi bökade in oss i bilen och åkte iväg med dom till Eriks hjälpen och jag säger bara GUD vad snygga en del av mammas gamla byxor var. helt i mode nu. dessvärre var hon betydligt smalare i sina ungdomsår än vad jag är just nu så det var bara att låta dom bli någon annans.

Hur som haver fick jag också chans att second hand shoppa lite, med 10% dessutom haha. Jag med. fick med mig en jättefin handväska, 2 par ursöta skor och en ball portföljliknande modul som jag ska använda till dataväska WHEY! Som ni hör var allt jättefint. lite kort kommer om kameran behagar att ha batteri. men först ska jag laga lasagne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback