Det skulle du bra gärna vilja veta va?

Lite onödigt vetande som ni kan få ta del av era nyfikna freaks ;)

STEG 1
Namn:
Kim Fridberg
Födelsedatum: 29 Oktober (glöm inta att säga grattis)
Ögonfärg: Grön/blå
Hårfärg: Blondie
Längd: 1,73 lång och ståtlig
Civilstatus: Sambo
Höger eller vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Skorpion
Kär: Att jag är..


STEG 2
Skor som du bar idag
: Nya klackar från Eurosko
Rädsla: Spindlar & mörker
Målsättning: Jag trivs oförskämt bra med min tillvaro! Tids nog vill jag däremot gå en make up utbildning och utvecklas på mitt nutida jobb.. Det är i alla fall som det känns just nu!


STEG 3
Första tanke när du vaknade:
Regnar det eller va fan är det som låter?
Sista tanke innan du somnade: Jag tänker inte, jag somnar ovaggad..


STEG 4
Pepsi eller Coca Cola:
Coca Cola
BurgerKing eller McDonalds: Mcdonalds
Adidas eller Nike: Jag vet inte, jag är inte mycket till sporttjej.
Choklad eller Vanilj: Choklad


STEG 5
Svär du:
Mmm. borde tagga ner en smula.
Sjunger du: Alltid i bilen..
Duschar du varje dag: Oftast
Gillar du skolan: Mja, det var väl kul så länge det varade men det är inget jag saknar. Jag är för kreativ för att bara sitta i skolbänken och tänka.
Tror du på dig själv: Jag borde tro mer på mig själv..
Kommer du överens med din mamma: Ja, väldigt bra.
Kommer du överens med din pappa: Ja, väldigt bra.


STEG 6
Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol: Har jag?
Rökt: Nej, det är inte min grej.
Shoppat: Ja.
Bakat: Faktiskt.. Det hör inte till vanligheten.
Stulit något: Nej.


STEG 7
Har du någonsin....
Däckat eller varit jättefull:
Inte däckat i alla fall..
Blivit kallad hora: Känns som att frågorna börjar spåra ur..
Blivit nerslagen: Nej, det vore väl kul att slippa.


STEG 8
I framtiden...
Namn på barn:
Theo, Bella, Alfons
Hur vill du dö: Nöjd och belåten


STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
3
Antal piercings: Bara öronen
Antal tatueringar: Det är inte min grej.. 
Hur många gånger har du varit med i tidningen: 1

Känner ni er nöjda och belåtna?


Kommentarer
Postat av: niccis

sv: haha det låter bra de!

ja visst har jag det, i birsta t.o.m

det ligger en sjuk historia bakom klänningen men ändå ;-)

den finns bara kvar i M och L på h&m i birsta, om den fortfarande finns kvar så att säga :-)

Postat av: Ahrén

Duschar du varhje dag?!

Det är bra Kim, det har jag alltid undrat =)

kram kram

2008-08-19 @ 08:10:07
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

ja visst har jag det, i birsta t.o.m

det ligger en sjuk historia bakom klänningen men ändå ;-)

den finns bara kvar i M och L på h&m i birsta, om den fortfarande finns kvar så att säga :-)]]> 199128;4ff023c8ddf2b32dffea24bd 2008-08-18 23:37:19 <![CDATA[Det skulle du bra gärna vilja veta va?]]> /2008/august/det-skulle-du-bra-garna-vilja-veta-va.html http://ahren.blogg.se/

Det är bra Kim, det har jag alltid undrat =)

kram kram]]>
199128;4ff023c8ddf2b32dffea24bd 2008-08-19 08:10:07
-->