Dumburk!

Min dator är inte helt felfri upptäckte jag precis..
Den tillåter mig inte att lägga upp bilder till mina inlägg.. Spelar ingen roll om det är mina egenknäppta bilder eller om jag flitigt snattar någon från google. Skräpdator. Vad har jag lyckas ådstakomma egentligen? Jag är så oteknisk så hälften vore nog. Det är tur att jag har duktiga personer i min omgivning. Som när Elin var här till exempel och berättade att hela min hårddisk var full. Kan ju vara bra att veta. Min enda reflektion var att den gick lite segt..

Nu tänker jag inte erkänna mer..
Jag vill inte framstå som totalt dum i huvudet..

Annars då? Här ösregnar det. Jag trivs! Jag tycker det är mysigt när regnet piskar fönsterbrädorna. Jag ska tvätta bort sminket nu så jag kan få krypa ner i varma sängen och bara lyssna.. Lyssa på regnet som öser ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback