HojHoj

Gooooood morgon alla gullefjun!
Idag är dagen torsdag.. Jag har precis duschat, sitter i min vanliga turban och väntar på att det ska torka lite. N åkte nyss till jobbet, pigg och fräsch trots utgång igår.

Dom ringde mig från jobbet imorse och jag ska få jobba lite extra nu innan jag åker utomland vilket känns toppen. Jag skulle ha varit ledig 3 dagar i rad innan jag åkte och det kändes verkligen inte nödvändigt så nu får jag jobba istället. tack! Det kommer självklart att vara skönt att vara ledig i 2 veckor när vi åker till mallorca men det är förmodligen på gränsen för att jag ska börja klättra på väggarna.

Än så länge vet jag inte om jag kommer ta med mig någon dator. Egentligen blir det inte semester om jag har med mig den. När jag åker bort tycker jag om att ta semester från allt vad Sundsvall innebär men vi får väl se. Vet inte vilka möjligheter vi har till internet heller..


Kommentarer
Postat av: Lena

det är skönt att ta semester från allt...men på vårt hotell på Cypern hade vi datorer så jag va in 2 gånger och bloggade..jag tycker inte du ska ta med dig datorn dit...njut av ledigheten och solen när du är där. Och om du får abstinens så finns det säkert något internet café där du kan sätta dig en stund.

När åker du/ni?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

När åker du/ni?]]> 199128;4ff023c5ddf2b32dffea2465 2008-08-07 11:02:49 -->