Kan fortfarande inte använda bilder..

HIMLEN HAR ÖPPNAT SIG!
Gud, jag har aldrig varit med om ett sånt regnoväder.. Det är vatten överallt på gatorna och det fortsätter att verkligen forsa ner från himlen.. Det är sånna här dagar man vill kura ihop sig i sängen och plöja filmer men det kan nog vara många som flyr till birsta för lite shopping. Om dom inte är panka eller rädd för att bli blöta vill säga.

Jag börjar jobba klockan 12 så jag har lite sovmorgon. Jag ska ta och göra mig en stadig frukost och stryka min nya klänning/tunika som jag tror att jag ska ha idag. Jag ska dessutom ringa pappis och se om han kan komma hit ngt i veckan och hjälpa mig så jag kan lägga in bilder igen. Många av er orkar säkert inte ens läsa mina noveller till inlägg när jag inte ens har bilder.. Men fortsätt ändå, snart är problemet fixat. Det är mitt anti-virusprogram som blockerar alla typer av bilder serrni..

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Usch!

Hoppas inte det där kommer hit =)

Allt bra annars?1

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Hoppas inte det där kommer hit =)

Allt bra annars?1

Kram]]> 199128;4ff023c7ddf2b32dffea24b5 2008-08-18 20:35:08 -->