Kanske kryper till kojjs.. ni är så tråkiga

Inga av mina favorit bloggerskor uppdaterar ikväll..
Vad är det med er? Kan inte ni vara lika på hugget som jag (för en gångs skull är..) ikväll? Annars kan jag ju lika gärna gå och lägga mig.. N är ledig imorgon, det är inte jag för jag ska jobba extra.. Jag VILL jobba extra. Det känns extra bra nu eftersom jag ska vara ledig så länge och inte har hunnit tjäna in så många betalda semesterdagar. Hur som helst kommer det utan tvekan att vara värt det. Jag har varit jätteduktig och lagt undan pengar de senaste månaderna så jag tycker att jag med gott samvete kan vara mycket stolt!

Näe hörrni, den här kvällen var inget att hurra för. Det ska möjligtvis vara farmors goda sockerkaka hon bjöd på tidigare och det nya fina paraplyet som jag fick av henne, men utöver det har kvällen varit rätt trist. Både jag och N är trötta och det är bara crap på tvn. Sånna här gånger skulle man behöva en bra bok men jag ska inte börja läsa min nya bok (av Denise Rudberg) förrän jag sitter på flyget på tidig lördagmorgon.

Bok = semester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback