"Kim & boysen"

Imorgon kanske jag är lite schysst och lägger upp en bild på håret ;)
Jag har letat ännu mer efter en bild på hårfärgskartongen men icke. Så om Zandra eller MT råkar snubbla över en bild kan ni ju hojta till. Skulle gärna vilja visa upp den här i bloggen nämligen!

Från hårfärg till något helt annat.. Vet ni vad vi ska göra imorgon? Jag, N, pappa och 2 vänner till honom ska på Drag racing. Den ena killen kör i själva verket själv men imorgon ska även han agera åskådare. Jag vet inte alls vad jag har gett mig in på men som jag har förstått det ska vi kolla på bilar som åker snabbt och pappa har fixat öronproppar till mig hahaha.. yeyye en dag med mina favoritgrabbar (pappa & N) kan väl inte bli så himla tokig. Jag längtar! På kvällen blir det middag uppe hos mamma och pappa för 10 pers inkl. mig och N så det blir en heldag med andra ord..

Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Ja man måste ju bjuda på sig själv =)



Upp med din bild nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Upp med din bild nu =)]]> 199128;4ff023c7ddf2b32dffea24a1 2008-08-16 08:49:40 -->