Kvällsupdate

TUT I RUTAN!
Nu är vi hemma efter en fullspäckad dag. Jag jobbade fram till klockan 16.00 och tiden har nog aldrig gått så fort. Jag kände att jag fick jättemycket gjort och jag kollade inte på klockan en enda gång förrän klockan 14.30. Det är bra betyg! :)

Efter jobbet åkte jag hem och åt middag tillsammans med N. Efter det plockade vi upp hans bror för att få spana in hans nya lya. Han har precis fått nyckeln och har sakta med säkert börjat flytta in sina grejer. Jag tror att han kommer få det riktigt bra där. Ligger någorlunda centralt, inte mitt i smeten men utan tvekan på gångavstånd.

Efter titten åkte vi hem till Elin som fyllde år och där bjöds på morotskaka och glasstårta. En sak är säker, jag har aldrig kommit hungrig ifrån Elin haha. Det bjuds alltid på en massa go'saker när man är där..

Nu ska jag börja förbereda kvällens film så vi kan se den lagomt till N kommer hem.. Den vi såg igår (21) var skitbra i alla fall. Se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback