Lyckad dag ute i bushen

Ännu en sen kväll..
Den frista luften gjorde mig dunder trött.. Vi var på drag racingen hela dagen. Det var faktiskt kul att se alla vrålåk stoltsera och pappa och N blev som småpojkar på nytt. Jag hade öronproppar hela tiden och tur var väl det för vilka jävla maskiner. De gav ifrån sig ljud som inte var av denna värld. Jag kände faktiskt igen betydligt mycket mer folk än vad jag hade förväntat mig. Tävlingen var ju i sättna, mitt ute i ingenstans och dom trodde att det kunde ha varit publikrekord för det var galet mycket folk!

Jag knäppte 2st bilder med mobilen men jag orkar inte ladda in dom ikväll då jag sitter på N's dator. Jag har kommit åt någon knapp på min egen så jag tar mig inte in på internet, starkt jobbat säger jag bara..

Nu ska jag sussa, för 3:e gången idag. Jag somnade i soffan hemma hos mamma och pappa innan våra gäster kom. Och nu strax innan vi åkte hem somnade jag och amanda i varsin sida av soffan. Nu ska jag däremot sova skönt i min egen säng med en ren pojkvän bredvid för N står i duschen och sjunger..

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: johanna

Godnatt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c7ddf2b32dffea24a7 2008-08-17 01:03:11 -->