Min älskade barcelona-vän är hemma

Hej alla mina små kycklingar :)
Min dator är fortfarande inte i sitt sinnes fulla bruka och vägrar tillåta mig att anända bilder.. Bara för det vill jag lägga upp extra mycket kort. Precis som en trotsig unge.

Dagen på jobbet och lunkat på. Roligast på hela dagen var tveklöst när Tanya kom in. Hon betyder så mycket för mig att ord inte räcker till. Vi ses bara ett fåtal gånger per år numer när hon bor i Barcelona, ändå känns det alltid som om vi sågs igår. Vi hann i alla fall med en fika på charm på min lunch men på onsdag ska vi ses på riktigt. Jag slutar tidigt så då ska vi åka och handla mat som vi ska laga hemma hos mig och till det ska det sippas lite gott vin. Det ser jag verkligen fram emot. Vi har så himla mycket att ta igen och uppdatera varandra om..

Vänner som du växer inte på träd gumman..
(om jag hade kunnat hade jag lagt upp en snygg bild på oss nu men tji fick jag..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback