Min onsdagkväll med Tanya

Bilden från förra inlägget är inget ni får hurra för mycket över.. tyvärr!
Jag satt nämligen på lilldatorn och där funkar allt som det ska. Bilden är knäppt med web camen och är väl inte så värst snyggt men det skiter jag i :)

Vi hade sjukt roligt igår..
Strax efter 4 åkte vi ner på stan och gick på bolaget. Efter att vi hade bestämt oss för att köpa en bag in box med rosévin styrde vi mot hemköp. Vi köpte goda grönsaker, starka ostar, mycket frukt och en chokladkaka. Väl hemma satte jag mig på diskbänken och korkade upp medans Tanya började laga mat. Vi var inte tysta en sekund. Vi både skrattade grinade - precis som alltid när vi ses..

Eftersom eftermiddagssolen var så varm och härlig bestämde vi oss för att sitta ute.. Och där blev vi kvar hela kvällen ända frammåt småtimmarna.

Vi hade så mycket att ta igen. Kvällen va så nostalgisk så det var lika nära till skratt som till gråt. Tanya är en av få människor jag känner som verkligen är ÄKTA! Vi kom fram till att det är ganska sjukt att vi lyckats hålla vänskapen vid liv när vi bara ses ca 4ggr/år. Ändå känns det inte ens som ett hinder, vi vet vart vi har varandra. Självklart saknar jag henne alla andra 361 dagar men jag vet i alla fall att den dagen vi ses är allt som vanligt.. som om vi hade setts igår!

Jag älskar dig vännen..

Nu längtar vi till novemer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback