Morgonupdate

God morgon alla goa och glada!
Solen skiner och det är inte ett moln på himlen för tillfället. kommer det här att bli en kanondag för alla lediga? Själv jobbar jag i alla fall till klockan 20 ikväll så jag tänker inte lägga någon energi på det fina vädret  :) Vi har mycket som ska göras på jobbet så jag tror att dagen kommer att swischa iväg..

Filmen Hancock var förresten inge vidare.. Den behöver ni inte se! Att MT däremot inte grinade på "PS. I love you" är ett mirakel för mig. Det gjorde jag i alla fall.. Fast inte lika mycket som på "dagboken" givetvis.. Men för mig var det en otroligt känsloladdad film. Har ni sett den? och blev ni berörd?

Imorgon har vi månadsmöte på jobbet och jag går sen på ledig helg redan klockan 15.00 det känns ju alldeles utmärkt! Jag har inga större planer för helgen förutom att jag ska spendera den med N eftersom vi kommer att vara ifrån varandra så långt som 2 veckor i sträck. Vilket nästan aldrig har hänt förut.

Nej nu måste jag föna håret här..
(stackars stackars slitna hår!)

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej, hej! Jag har inte sett Hancock än...men den ska ses ialla fall.

Jag har sett PS. I Love You och jisses vad jag grinade till den..men då har jag inte sett "Dagboken" den borde jag ta och se...



Skönt att vara ledig i helgen...det är jag med...ska jobba min andra dag efter semestern nu ikväll och det känns inte kul, men det gör inget för det är ändå ett sånt pissväder här. Det regnar och är höstligt här.



När åker du bort? Och varför ska inte N med?

Postat av: shoebox

Ska någon av er resa bort?



Ja, jag hoppas blogg.se hör av sig snart. Det var inte klart än, sa de när jag mailade, men jag håller tummarna för att det ska gå vägen...

Det är bara trist att dem inte kommit fram till det förrän nu, då hade jag ju kunnat byta tidigare...

2008-08-14 @ 13:52:57
URL: http://shoebox.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Jag har sett PS. I Love You och jisses vad jag grinade till den..men då har jag inte sett "Dagboken" den borde jag ta och se...



Skönt att vara ledig i helgen...det är jag med...ska jobba min andra dag efter semestern nu ikväll och det känns inte kul, men det gör inget för det är ändå ett sånt pissväder här. Det regnar och är höstligt här.



När åker du bort? Och varför ska inte N med?]]> 199128;4ff023c6ddf2b32dffea2493 2008-08-14 08:29:57 <![CDATA[Morgonupdate]]> /2008/august/morgonupdate.html http://shoebox.devote.se



Ja, jag hoppas blogg.se hör av sig snart. Det var inte klart än, sa de när jag mailade, men jag håller tummarna för att det ska gå vägen...

Det är bara trist att dem inte kommit fram till det förrän nu, då hade jag ju kunnat byta tidigare...]]>
199128;4ff023c6ddf2b32dffea2493 2008-08-14 13:52:57
-->