"Raggarsväng"

Som bekant brukar jag och N åka ut på en sk. "raggarsväng" emellanåt..
En sån gjorde vi även ikväll. Vi hade varit hemma hos N's kompisar för att hämta hans väska, nycklar mm. från igår. Då bestämde vi att vi skulle åka på raggarsväng innan vi åkte hem och återgick till den tråkiga tvätten..

Vi åkte upp i grannkvarteret där min arbetskompis bor.. N har en kompis på samma gata i huset mitt emot och när han var där sist såg han en läcker bil (mmm, han är helt såld på allt som rullar..) och jag var nyfiken eftersom jag visste att deras nya uppfart var klar så vi åkte dit.. Att tillägga är att min bil inte direkt är diskret. Har man en gång sett den vet man hur den ser ut.. Alldeles utomordentligt snygg alltså ;)

Hur som helst så åkte vi dit. Det första jag ser är hennes pojkvän som kollar ut för att se vad det var för bil som körde förbi och jag tyckte genast att det var vääldigt pinsamt.. Jag sa till N "fan, nu har dom ju sett oss.." precis som att det vore en stor hemlighet att vi åkte förbi.. Och på tillbakavägen - ja naturligtvis var vi tvungen att vända på en vändplats, så ser jag min arbetskompis och en vän i köket..

Jag hinner inte ens ut på stora vägen förrän telefonen ringer och hon säger: "Nästa gång kan ni väl komma in och hälsa på istället.." hahahahahahahha.. så bra är vi på att "smyga".

Yey, fin uteplats och snygg bil i alla fall! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback