Rubrik

God morgon, trött morgon!
Idag är jag ledig men jag kunde inte sova längre än till strax efter 9. Jag har inga storslagna planer för förmiddagen men ikväll ska jag träffa Carro och äta en bit mat i alla fall. Jag funderar på att se klart filmen som jag och N började se igårkväll men det känns lite trist utan honom..

Igår var vi hemma hos mina svärföräldrar på middag och efter det åkte vi i samlad trupp hem till min mamma och pappa där det var kalas. Det bjöd på marängsvish vilket jag hade beställt, hahaha. Mamma öppnade paket och blev glad också såg vi slutet av fjaskomatchen med giffarna. SKIT att dom andra (vet inte vilka dom spelade mot haha) lyckades pilla in ett mål precis i slutet..

Nej nu ser jag färdigt filmen white chicks i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback