Selånger marknad

Det har inte blivit nå vidare uppdaterat här idag.
Jag har varken orkat eller varit hemma. Så vad har jag gjort som varit så viktigt idag då? Vi åkte på Selånger marknad för en titt men det blir tamme tusan bara sämre och sämre för varje år. Det är samma kokosbollar och godisremmar länga upp och länga ner.. Men jag faller givetvis för frestelsen och köper båda delarna. Vore ju onödigt annars att pröjsa 20kr i parkeringspeng.

Nu har pappa förresten fixat min dator. Nu kan jag äntligen pilla på tangenterna bäst jag vill och surfa bloggar kvällarna igenom. jag vet inte (inte pappa heller) vad jag hade lyckats med tidigare då internet under inga omständigheter ville fungera..

Men nuså. Nu är jag fit for fight för att blogga igen..

Kommentarer
Postat av: Faster

Skicka "lill" farsan till mig för nu är min eller vår familje dator slut..........

Hoppas du får en underbar middag med ett gott vin på onsdag

med din Barcelona Vän.

Goda Vänner växer INTE på träd. Tro mig :)



Jättekul att läsa din blogg :)

Man blir glad över att läsa den :) Du ger positiv energi :)

2008-08-19 @ 00:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Hoppas du får en underbar middag med ett gott vin på onsdag

med din Barcelona Vän.

Goda Vänner växer INTE på träd. Tro mig :)



Jättekul att läsa din blogg :)

Man blir glad över att läsa den :) Du ger positiv energi :)]]> 199128;4ff023c7ddf2b32dffea24ad 2008-08-19 00:20:31 -->