Trött i mössan, godnatt!

Puh, nu är jag gräsligt trött.. Inte så konstigt kanske när klockan är 01.16
Jag fick främmande ikväll av Elin. Hon var egentligen bara i mina trakter när vi bestämde att hon skulle komma upp en stund. En stund som varade lite längre än planerat. Jättekul!

När Elin åkte hem vid 23-tiden började jag se filmen The Nanny diary som jag pratade om tidigare. Filmen berättade en söt historia. Den var inte jättebra, men inte heller dålig.. På gränsen till att bli lite långtråkig men ändå ganska söt..

Nu ska jag agera god flickvän och hämta N nere på stan efter en krogrunda med födelsedagsbarnen. Han ställer alltid upp för mig i vått och torrt så jag ser det i själva verket inte ens som en uppoffring att ställa upp som taxiverksamhet ikväll. Vi bestämde att jag skulle ringa när jag blev trött och annars skulle han ta taxi men som det lät var han nöjd och belåten..

Tack för ikväll, tack för alla kommentarer och jag hoppas
att många av er väljer att kika in imorgon också för mer smarriga uppdateringar!


Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback