Dagens planer

Kul att se att Elf-filmerna blev succe..
Jag fick till och med samtal av folk som hade sett dom och som tyckte att det var jätteroligt.. MT däremot fick jag ringa 3 gånger för att hon skulle kolla men hon skrattade hon med ;)

Idag är det torsdag och jag är ledig även idag.. Det ska firas med att fika med Carro nere på stan innan hon ska på hockey och jag och mamma ska på bio. Tanken var först att jag och mamma också skulle på hockey eftersom vi kunde få fribiljetter genom pappa men mamma erkände snabbt att hon skulle lessna redan efter första perioden haha.. och jag förstår inte en enda regel, jag tycker bara att det är roligt att sitta där för den goda stämmningens skull (ja, jag erkänner ju iaf) så vi beslutade att hockey var något jag fick gå på med N eller Pappa hädanefter hehe..

Istället ska vi gå och se Patrik 1.5 det blir andra gången för mig men det gör ingenting. Mamma har inte sett den men jag är övertygad om att det kommer att vara en film helt i hennes smak så det ska bli roligt att se den tillsammans med henne. Det är snabba ryck som gäller eftersom jag ska träffa Carro på stan 16.45 och bion börjar 17.45 allt är därför planerat in i minsta detalj - men allt som är roligt hinner man med ;)

Kommentarer
Postat av: CHERYLEE

hehe aa, inte mycket, var och hjälpte en kompis med läxor sen var jag i centrum med min kompis. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023dcddf2b32dffea27a1 2008-12-11 19:15:00 -->