Dåligt start på morgonen.. minst sagt!

Jag tyckte så himla synd om min N idag..
Vi har ju en Tobi, ett ångstrykjärn för er som inte vet vad det är för något.. Man hänger alltså bara upp klädesplagget på en galge och 30sek senare är det bara att börja stryka och vips, så är det klart. Det är alltså het het ånga som stryker kläderna på nolltid (alla material) den här används flitigt hemma hos oss. Det är inte en börda att stryka längre. Extra bra är det för N som jobbar med skjorta och finbyxor varje dag.

Imorse skulle han, i vanlig ordning, stryka kläderna innan jobbet men han slinter med munstycket och får den skållheta ångan på benet vid insida lår. Det resulterade i ett mindre snyggt köttsår. Ännu värre är väl att vi inte ens har alvedon i vårt sk. "sjukhuskåp". Han gjorde ett försök med plåster (inte min idé) men det resulterade bara i ännu mer förlorad hud. Han fick åka hem till sina föräldrar innan jobbet istället och sätta på en stor kompress för att kunna stå ut med att ha på sig byxor idag. Minst sagt dålig tajming med tanke på att han och ett helt gäng kompisar ska åka till övik och paradisbadet imorgon. Det kan göra ont det!

Jag hoppas att det inte händer nå mer tok för dig idag älskling..




Kommentarer
Postat av: CHERRY

Sv; Ja verkligen, usch :( Tack! Jag använder Makeup stores läppstift Exit och L'oreals läppglans Coral Strass på, det blir skit snyggt ;D



Stackars din kille, måste ha gjort ont ;O

Postat av: Rebecca

Fungerar den bra den där? =)

2009-01-03 @ 18:32:43
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Stackars din kille, måste ha gjort ont ;O]]> 199128;4ff023deddf2b32dffea27c9 2008-12-19 12:21:53 <![CDATA[Dåligt start på morgonen.. minst sagt!]]> /2008/december/daligt-start-pa-morgonen-minst-sagt.html http://rebeccasjostrom.blogg.se/
199128;4ff023deddf2b32dffea27c9 2009-01-03 18:32:43
-->