Det ljuva sambolivet.

Finns det något bättre än att spendera lördagskvällen i tvättstugan.
Svar: Ja!

Det har vi i alla fall gjort och om en halvtimme är det klart att hämtas, torkat och klart. Det ska bli fantastiskt att krypa ner i helt nytvättade sängkläder. Imorse var det lite gnabb om vem som skulle få det sista rena paret strumpor men jag vann med motiveringen "jag tog dom först" Hur har ni det där hemma - Har du och din partner gemensam strumplåda? Det har vi. Men vissa av mina strumpor, till exempel dom med apelsiner eller dom med och katter (sjukt fula faktiskt) vägrar N att använda. Kanske lika bra :)

Eftersom vi visste att vår kväll skulle spenderas i tvättstugan tyckte vi att vi var värd åtminstone lite lyx. Därför hämtade vi hem mat från vår nya kinaresturang. Jag testade kyckling med curry och det var hur gott som helst. Ganska starkt men gott gott gott. Och det bästa utav allt, det finns matlåda till imorgon eftersom det är så sjukt mycket mat.



Allt blir vad man gör det till

Kommentarer
Postat av: mlin

Vi har ingen gemensamm strumplåda i alla fall, jag skulle inte kunna ha hans eftersom dom är aldeles för stora :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023deddf2b32dffea27db 2008-12-27 21:56:15 -->