God Jul

Efter 7 arbetade dagar på rad är jag nu toktrött..
Någon julkänsla har ännu inte infunnit sig. Inte heller har jag förstått vart det här året har tagit vägen, men ett bra år har det i alla fall varit. Jag har lärt känna många fantastiska människor och fått ett jobb som får mig att må bra.

Troligtvis kommer julkänslorna i takt med att vi åker hem till mamma och pappa på julfrukost/lunch imorgon och byter julklappar. Det ska bli himla mysigt! På eftermiddagen och kvällen kommer vi att vara hemma hos mina kuser och äta gott (jag har inte ätit julmat iår..) En tripp till svärmor och svärfar ska givetvis också hinnas med. Som tur är kommer N till mina kusiner lite senare under kvällen, för det blir ju ingen riktig jul utan honom..

Ikväll ska jag slå in de sista klapparna, krulla snörena och skriva etiketterna sen är jag redo att stupa i säng för att få vakna imorgonbitti med pirrande julkänslor i magen

God Jul alla mina nära, kära och trogna läsare ♥



Kommentarer
Postat av: johanna

God Jul Kim! :D

Postat av: Ahrén

God jul till dig också!

2008-12-24 @ 10:45:27
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023deddf2b32dffea27d3 2008-12-24 10:18:58 <![CDATA[God Jul]]> /2008/december/god-jul.html http://ahren.blogg.se/
199128;4ff023deddf2b32dffea27d3 2008-12-24 10:45:27
-->