Ho Ho, finns det några snälla barn?

Vi är trötta som pensionärer ikväll..
Vi tänker därför kura ner oss i varma goa sängen nu. Vi kommer att behöva all sömn man kan få.. Jag jobbar nämligen alla dagar fram till julafton, likaså N med undantag för lördag. Jag har självmant valt att jobba extra så jag tycker inte att det känns så jobbigt. Jag har dessutom ganska många sovmornar så jag har tid att sova ut :) Det är ju nu under julhandeln som allt händer. Jag trivs som bäst när det är lite fart och fläkt!!

Julkänslor då, har jag några sådana? Nej faktiskt inte. Jag förstår inte att tomten kommer om en ynka vecka. För jag hoppas ju att han kommer trots att det bara kommer att vara stora barn iår hehe ;) Jag kommer ihåg när jag var liten och vi alltid ställde ut julgröt på trappen så att tomten skulle få krafter till julaftonskvällen. Det var härliga tider. När det pirrade så mycket i magen att man inte ens visste om man skulle våga sig fram och ta emot sina klappar..

Nu känns allting annorlunda men så länge man får vara tillsammans med nära och kära under jul och nyår är jag mer än nöjd och belåten! ♥

Kommentarer
Postat av: Mysan

svar: ja, det hade varit ännu roligare! men jag fattar inte, dessa människor verkar ju vara rätt säkra på att känna oss =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023deddf2b32dffea27c1 2008-12-18 10:13:13 -->