Korsta i all ära..

Just nu tittar vi på svenska hjältar och titt som tätt rinner det en liten tår..
Jag är alldeles för blödig för sådana här program men jag kan inte slita mig. Tänk vad varje människas insats kan vara värdefull. imponerande! Jag beundrar människorna som är med ikväll och jag tycker att dom förtjänar all respekt!


..Från det ena till det andra..
Idag åt jag och N middag tillsammans med mamma och pappa. Det har nämligen öppnat en helt ny take away resturang med kina och thaimat här i lilla korsta. Det ska stöttas till fullo! Jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra för dom så att resturangen får leva vidare. Vi var alla jättenöjda med maten, man fick jättemycket och det var dessutom bra priser. Jag blev verkligen proppmätt och ändå har jag matlåda (lika mycket därtill) till imorgon..

Heja Heja Korsta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback