Alla hjärtans dag..

Igår var det alla ♥ dag!
Fjantigt tycker vissa, ensamt tycker singlarna. Själv älskar jag den dagen och vill att den aldrig ska tas bort i  kalendern. Jag och Niklas har alltid firat alla hjärtans dag väldigt seriöst.. I själva verket firar vi väl i stort sett allt. Vi har varit tillsammans i över 4 år och vi har näst intill firat varenda månadsdag. Ni får tycka vad ni vill, jag älskar det. Det visar att man fortfarande bryr sig varandra och tycker att förhållandet är värt att fira om och om igen tycker jag..
Ja jag är en kärlekskrank, har hört det många gånger och jag har själv insett det för länge sen!


I allafall så åkte ju N utomlands på inget mindre än just alla hjärtans dag. Inte fullt lika kul! Han garanterade mig en alla hjärtans dag present när han kom hem i gengäld. När jag kom hem från jobbet igår, trött som få så möts jag av världens finaste blomma med tillhörande kruka och en jättesöt lapp med kärleksord  i som gick rakt in i hjärtat.

Uppenbarligen har jag varit både en god flickvän och dotter för klockan 22 ringer pappa och ber mig låsa upp porten. Jag springer ner och möter honom och med sig har han en blomma (jättesöt) en godispåse och ett halsband i form av ett rosa hjärta från han och mamma. Jag blir så lycklig, ni är underbara.

Ja jag hade i alla fall en jättemysig alla hjärtans dag, med jättemysigt sällskap - Elin!
Tack.

image651


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback