Dagen

Jag har haft en toppen dag!
Fick sms av Sara vid halv 11 som frågade om jag skulle med på stan. Jajjemen svara jag och körde en snabbis in i duschen. Klar och redo att åka var jag redan klockan 11.30. Att tillägga är väl att jag vanligtvis är ganska seg på den fronten.

Vi shoppade litegrann på Åhléns. Jag köpte en jättefinkjol (Sara en likadan fast i ljusare färger) och en ljusblå tunika. Vi pratade även med personalen som gav oss lyckönskningar till vår nya buik. Dom var verkligen hur gulliga som helst. Det känns som ett väldigt bra företag att arbeta för redan nu. Har/känner du någon som jobbar/har jobbat inom Åhléns?

Efteråt satte vi oss på Waynes, åt lunch och snacka..
Himla mysig dag. Skönt att strosa på stan när det inte är så mycket folk. Waynes var däremot proppfullt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback