Dagens

God morgon!
Nu har jag precis pratat med Sara, igen, hih.. Så nu kommer hon säkert att läsa det här för hon har precis fått adressen hit *vinkvink* Jag hoppas att hon ska med en sväng till Emma ikväll. Det blir nog ingen utgång för jag är så grymt trött. Det känns som att veckans trötthet har tagit ut sin rätt idag. Men jag ska i alla fall dit och umgås med alla gobitar :)

Vad händer annars idag då mån tro. Skulle behöva åka ner på stan och kika på lite kläder. Jag har insett att jag enbart har partykläder eftersom vi använt uniform på mitt tidigare jobb. Jag har inga vanliga kläder, helt sjukt. Jag behöver köpa upp en helt ny basgarderob inför öppningen.

Kommentarer
Postat av: Kate

NU kan jag se hur din sida ser ut, funkade inte igår.
Jag gillar den, mer våraktigt.. :)
Fast rumpan var bra fin den med ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Jag gillar den, mer våraktigt.. :)
Fast rumpan var bra fin den med ;)]]> 199128;4ff02391ddf2b32dffea1d9f 2008-02-09 11:27:18 -->