En dag i lilla Härnösand

Tänkte att jag skulle dra en resumé från dagens Härnösandtripp..
Mamma kom och hämta oss strax efter 1 och då åkte vi raka vägen. Första stoppet var på Dollar Store där vi köpte både det ena och det andra nödvändigt ont (tandkräm, disktrasor etc..) men mycket fint och gott också.

När vi packat in oss själva i bilen åkte vi till Donken, det gör vi alltid när vi är i Härrnta :) Jag bjöd båda mina älsklingar på lunch och sen bjöd mamma på efterrätt alá McFlurry med kaksmulor och chokladsås, den var faktiskt riktigt god. Vilken är er McFlurry favorit genom tiderna? Mina är Cornetto och Bilar. Det var fina grejer för smaklökarna!

Efter Donken var tanken att vi skulle åka hem men jag ville promt gå in på Åhléns och se hur det såg ut i Härnösand, så det gjorde vi och N nosade på massa parfymer, han vill ha en ny men han vill att jag ska välja. Lite klurigt. Tips på goda herrparfymer? någon?

Den ena affären ledde till den andra. N köpte en snygg ljus skjorta från en affär som hette Tetre. Han provade ut ett par snygga vita sneekers också men dom finns här hemma också så dom avvaktade han med. Sen halkade i in på H&M och då var det kört..

Jag köpte:
En skinnjacka, lite mc-inspirerad.
2st tröj-jackor hmm (bilder kommer)
Och en svart klänning.

Orkar inte knäppa kort ikväll, men påminn mig imorgon så ska ni få ta del av mina nyhter..

Kommentarer
Postat av: Therese

Skinnjackan var snygg!
Tips på killparfym är Armani white och Aqua di gio (armani). Luktar gott!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Tips på killparfym är Armani white och Aqua di gio (armani). Luktar gott!]]> 199128;4ff02397ddf2b32dffea1e57 2008-02-26 18:16:57 -->