Jobb och tårta..

Nu är jag hemma efter jobb och tårtätande.
Det gick jättebra på jobbet idag. Blev lite nervös när jag fick veta att jag skulle vara själv ända fram till stängning men det gick så bra så! Sålde både det ena och det andra, och jag lärde mig mycket genom att inte ha någon att ta hjälp ifrån. Vid stängning krånglade kassan så vi fick inte riktigt till det på slutet menmen..

Jag fick förresten ett jobberbjudande igår, även det ute i birsta. Men jag ringde upp idag och tackade Nej. Jag känner att jag gjort rätt val och tjejen var jättesnäll och önskade mig lycka till i alla fall. Jag tror att det kommer bli jättebra på Åhlens så jag ångrar ingenting..

Efter jobbet skjutsade jag hem Elenore eftersom hon missat sista bussen på grund av allt krångel i kassan. Efter det åkte jag raka vägen hem till N's föräldrar där det var kalas. Bjöds på god smörgåstårta och mycket skratt..

Nu ska jag tvätta bort sminket locka med mig N och krypa till sängs..
Sov Gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback